اداره امور پشتیبانی

مسؤوليت انجام و پيگيري  خدمات عمومي و عمليات پشتيباني دانشگاه بر عهده اين اداره است. 

 

وظايف :

  • کنترل و نظارت بر كار ادارات تابعه (شامل اداره خدمات و نقلیه دانشگاه، واحد فضای سبز دانشگاه، سرای اساتید، مهمانسرا، مرکز رفاهی، سامانه خرید متمرکزو ... ).
  • اجرای مصوبات کمیسیون موضوع ماده 45 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها طبق برنامه تعیین شده و مقررات اداره امور وسایل نقلیه
  • سرپرستی خدمتگزاران و تعیین محل خدمت آنها
  • برنامه ريزي و ايجاد تسهيلات در حمل و نقل سرويس هاي اداری و دانشجویی دانشگاه 
  • امور مربوط به خدمات نقلیه شامل نگهداری و نظارت بر امور ترابری
  • توسعه،نگهداری و بهبود فضاي سبز دانشگاه .
  • انجام نظارت بر عملکرد مرکز رفاهی و انجام امور مربوط به پذیرایی از مهمانان دانشگاه اعم از هیأت علمی و کارکنان و ....
  • برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم در اداره مهمانسرا و سرای استادان دانشگاه
  • انجام امور مربوط به مناقصات، مزایدات و قراردادهای دانشگاه
  • نظارت بر عملکرد شرکت های طرف قرارداد در سطح دانشگاه
  • عضویت در شوراها، کمیته ها و کارگروههای مختلف دانشگاه اعم از اداری ، فنی ، برنامه ای و ساختاری و ...
  • مشارکت در تصمیم گیری های مدیریتی و عمومی
  • کنترل و مدیریت سامانه متمرکز خرید کالا در سطح دانشگاه و انجام هماهنگي در امور خريد و تنظيم اسناد كالاهاي خريداري شده و ارسال آن به امور مالي دانشگاه جهت رسيدگي .
  • تنظيم گزارش هاي ماهيانه و ساليانه جهت ارائه به مقام بالاتر
  • ارائه خدمات ترابری به کلیه واحدهای دانشگاه
  • امور مربوط به خدمات ،تعمیرات جزیی و نگهداری اماکن و فضاهای دانشگاه
  • انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق